Marquee

Sunday, 1 May 2011

One Nation Emcees - Apa Ku Kisah (MTV @ Muzik25)






Lagu ni ader kene-mengena ngan perjalanan kisah cinta misz yang lalu...really piss off.. tapi nak wat camner kan... wat tak kisah je la.... Share ngan u all k...listen... kat bawah ni ada lirik....

Bercerita lagi lagi dan lagi
Tentang penggantiku dah kau jumpa
Uh dia lebih bergaya
Bicara semanis kola
Dia itu dia ini dia la la la

Verse
Mungkin kau tak tahu
Ku tak seperti dulu
Selama bersama
Ku bukan dicinta tapi diperguna
Hanya sia-sia


Chorus
Apa ku kisah
Kau mainkan rasa
Kau punca segala
Kau takkan berubah
Apa ku kisah
Kini ku berdiri
Rela ku sendiri
Tak lagi peduli
Apa ku kisah
Akan tiba satu masa
Kau akan terkena
Apa ku kisah
Apa ku kisah
Apa apa ku kisah
Apa ku kisah apa ku kisah

Dulu ku memang naïf
Sekarang dah naik tarif
Keinsananmu hilang
Janji langsung tak pegang
Aku tak kisah sama siapa engkau bersama
Kau umpama musuhku untuk sekian lama

Kepala pusing
Pusing tidak menentu
Aku bosan caramu
Buatku bercelaru
Orang suka kata-kata yang dusta
Sebelum kau jadi ratu
Baikku jaga (ka-ching) di saku

Ulang Verse
Ulang Chorus

Tak kisah tak peduli
Di sana kau berdiri
Rasa resah gelisah
Kerana ku tak peduli
Dengan segala kata janji
Yang tak mungkin terjadi
Tak mungkin terjadi

2 comments:

  1. jgn kesahi,esok pasti sang pecinta mencari anda plak, maie..

    psst,pakai CL ke,cantek mata anda ;)

    ReplyDelete
  2. Insyallah, semoga ada insan yg betol2 jujur hadir dalam hidup saya .... hehehe... ada pic yg pakai cl ...ada yg x....

    ReplyDelete