Marquee

Wednesday 18 May 2011

Klip Video "The Rest Of My Life" unOfficial ..... Can Make Me Cry doh....




Tersentuh apabila melihat video ni...walaupon bukan video rasmi The Rest Of My Life nyanyian Maher Zain , tapi terjatuh juga air mata aku yg bertakung. . Mengenangkan nasib aku ni... Boleh ke aku dapat seseorang yang setia menanti aku sampai akhir nafas aku di dunia ni..

Erm, macam mana sayangnya suami pada isterinya dalam video tu, macam tu juga la aku inginkan .. Really tersentuh ... Ya Allah , boleh ke aku miliki insan yang sebegitu rupa .. Penuh dengan kasih sayang, cinta yang mendalam, setia menghadapi segala..

Aku Sentiasa berdoa agar tuhan turunkan insan yang macam ni .... Biar la dia sederhana, tapi kalau dia tahu tanggungjawab dia insayallah bahagia .... Bunyi macam desprate kan... tapi aku bukan desprate ...cuma inginkan sesuatu yang terbaik ... Insyallah ..

No comments:

Post a Comment