Marquee

Tuesday 13 January 2015

YA ALLAH,BERIKAN AKU KEKUATAN SEPENUHNYA....

ســـــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Ya Allah izinkan aku menulis luahan hati ini
bukan untuk meminta simpati tetapi untuk meredakan hati


telah kau titipkan aku seorang lelaki pada suatu hari itu
kau izinkan dia hinggap di hati ini
kau pamerkan segala cirinya padaku
kau bukakan hatiku untuk membuka pintu itu

"Ya Allah adakah dia yang Terbaik buatku" ku berbisik disaat itu
ku Berdoa semoga kau tunjukkanku segalanya
dan disaat dia memberikanku harapan
kau terus izinkan ku melangkah kehidupan itu
kau suburkan rasa didalam hatiku
ku syukur diatas kurniaanmu itu
Ucapan Terima Kasih untuk mu selalu di dalam Sujudku

Namun cerita lain yang kau persembahkan buatku
Ya Allah aku tahu kau selalu Inginkan yang terbaik untk Hambamu
ku Pasrah ku akur dengan Jalan Ceritamu
Kau kuatkanlah aku
Aku merayu padamu didalam setiap doaku buatmu


Ya Allah…
Berikan aku kekuatan di saat aku rebah

Berikan aku Ketenangan di saat jiwa ku patah
Berikan aku kedamaian di saat hati dan jiwaku kusut dan terbelah
Berikan aku seluhur kasih sayangMu…
Berikan aku semurni cintaMu
Berikan aku semua rasa – rasa itu…

No comments:

Post a Comment