Marquee

Monday 22 October 2012

Selamat Petang To All Bloggers




~ Assalamualaikum ~
 
Lama rase x masuk blog ni .. maaf la sebab misz jarang sangat login bloggy ni .. bz sket ngan kehidupan dan pekerjaan ...
 
Hari ni misz nak kongsi satu perasaan yang misz sendiri tak tau camne nak ungkap ..
Dalam rase sedih ade satu rase yang seperti diri kita ni tidak dihargai ..
Adakah rasa itu hanya permainan emosi atau memang benar-benar diri ni rasa camtu ..

 
Dalam kehidupan setiap manusia mmg ade masanya sibuk dan kadang-kadang kita rasa
kita x dpt nak cope dengan kesibukan yang melanda pada hari itu .. Tapi x bermakna kita x punya masa untuk meluangkan sedikit masa untuk diri dan insan dihati ... Walaupon misz sibuk tapi misz akan pastikan ada masa yang misz peruntukkan untuk si dia , walaupon masa itu 1 minit sblm misz tidur ... Just imagine tat im always think about him although im really bz ..

 
for me in relationship, we need to give and take ... Ask a feedback ... And the most important is two way communication tat is really smooth ... The worst ever are jump into conclusion n do his own assumption .. OMG .. please ..im not u n u cannot assume tat im like u ..
Ha kannn .. speaking dh plak .. huhuhu ..

 
Ya la ..sometimes kita tak bleh sangat nak ikutkan sangat kehendak hati dan perasaan .. tapi hati harus dipujuk dan diredakan ... salah satu cara dengan meluahkan .. Bukan ape ..Manusia ni pelbagai ..Hati dan mulut adalah anggota yang berlainan .. Mulut kata lain ..hati kata lain.. memang mulut kata sayang .. mulut  kata kasih , tapi x semestinya sinonim dengan hati ..

 
Andai diberi kekuatan , akan misz berterus-terang dan bertanya bertentang mata .. mudah-mudahan dapat selesaikan masalah ni ...

 
Andai ade blogger-blogger yang pernah punya perasaan yang similar macam misz , boleh la kita bertukar2 pendapat dan fikiran .. Mana tahu kita dapat solusi yang terbaik ..

 
Sudah dulu dari Misz untuk petang ini ..
See ya in the next  >>  Story ..
 
Wasalam & Bubbye


No comments:

Post a Comment